Gyakran ismételt kérdések
Mi a teendőm akkor, ha a termék, amit megkaptam, sérült?
Ilyen esetben a info@droneagro.hu email címen kell jelezni a problémát termék megnevezéssel, cikkszámmal és a sérülésről készített fotóval együtt szükséges elküldeni az emailt. Ezek után felvesszük vásárlónkkal a kapcsolatot a további intézkedésekkel kapcsolatban.
A rendelés leadása után lehetőségem van-e még módosításokra?
Igen, ebben az esetben keresse a info@droneagro.hu email címen ügyintézőnket a változtatni kívánt adatok megadásával.
Van-e módom visszaküldeni terméket?
A megrendelés visszaküldhető az átvételtől számított 14 napon belül az elállási jog szerint, amennyiben a termék nem került használatba. A visszaküldés futárszolgálaton keresztül történik, melynek költségei a vásárlót terhelik. A visszaküldött termékek szállítási költséggel csökkentett ellenértéke visszautalásra kerül, amint az a webáruházhoz visszaérkezett. A folyamat elindításához emailt kell küldeni a szándék jelzésével a rendelési számmal, a termék feltüntetésével, cikkszámmal a info@droneagro.hu email címre.
Tudok-e törölni egy már leadott rendelést?
Igen, a megrendelések törölhetők akkor is, ha már megtörtént a fizetés, ebben az esetben a info@droneagro.hu email címen kell jelezni ezt a szándékot.
Mikor és hogyan történik a szállítás?
A termékek kézbesítési időszaka függ azok elérhetőségétől. Ez 3-5 munkanapig terjedhet. A rendelés feldolgozásra kerüléséről e-mailt kap a vásárló. Több termék rendelése esetén a szállítási idő a legkésőbb rendelkezésre álló terméktől függ. Ez azt jelenti, hogy ha például 2 termék rendelésekor 1 van készleten és azonnal szállítható, a 2-ik terméket bevárjuk és egyszerre küldjük ki a teljes rendelést ezzel megtakarítva a postaköltséget a vásárló számára.
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
- Banki előre utalás, ebben az esetben az alábbi bankszámla számra várjuk a teljesítést:
Név: Drone Agro Kft.
Cím: 4025 Debrecen, Simonffy utca 4-6. 1/125.
Bankszámlaszám: MBH Bank Nyrt.: 50440016-10488841